Brev:
Spytter maden ud - vil han spise selv?
11. november 2008
Alder:
11 mdr.
Spytter maden ud - vil han spise selv?
Hej Helen
Så er jeg kommet tilbage på arbejdsmarkedet efter en skøn barsel - og det er bare rigtig dejligt. Oliver er begyndt i dagpleje og der har ikke været nogen problemer overhovedet, så det er helt fantastisk :O)
Han er nu 11 mdr. og spytter nogen gange maden ud igen. Det er ikke det han ikke kan lide, for han kan lige spise en kartoffel og så ryger en ny kartoffel ud to gafler senere.
Vores spørgsmål er: ...
...
- kan det være fordi han gerne selv vil spise, han får nu ting at sidde med i hånden?
- hvornår begynder vi med at øve at han selv skal spise med gaffel?
- han får stadig 240 ml vælling kl. 19 og havregrød kl. 6.30 - sover fantastisk om natten. Det er da helt fint fortsat at give vælling, ikke? Hvornår stopper vi med vælling - siger han selv stop?
Glæder mig til at høre fra dig :O)
Med venlig hilsen
Sanne